‘אליסאן’ – או שחבל על הזמן..

כל אילתי ואילתית מכירים את השאלה: “תגידו, איך אתם חיים באילת עם החום הזה??” ואז כשאתם עונים.. השאלה הבאה היא: אז איך זה שאתם לא שזופים?? ונדמה, שכולם בארץ ובעולם חושבים שלאילתים יש שיחה “צפופה” עם השמש והם חסינים אליה וזאת מאחר והיא פוקדת את אילת כמעט כל השנה.

אבל.. גם אילתים אינם חסינים לשמש החזקה והיוקדת, וזה אינו סוד שחשיפה ממושכת לשמש, היא לא בריאה בלשון המעטה, מה שיכול לגרום לאדמומיות בעור, נמשים, כתמי שמש, פיגמנטציה ובעיות רפואיות אחרות. ומצד שני, ממש בא לכם להיות שזופים כמו שאתם אוהבים. אז מה עושים??

הכירו את ‘אליסאן’ – מקלחון השיזוף בעמידה המתקדם בעולם.

‘אליסאן’ הוא מקלחון השיזוף המספק לכם נוחות של מחלקה ראשונה, הוא בעל 48 נורות שיזוף חזקות באורך 2 מטר ובשילוב רפלקטור המכפיל את עוצמת השיזוף ובהספק של 200 וואט כל אחת, מה שהופך אותו למקלחון השיזוף בעמידה האולטימטיבי.

‘אליסאן’ – או שחבל על הזמן..

בנוסף ליכולותיו הטכניות המדהימות של ‘אליסאן’, יש גם שלושה יתרונות בולטים:

שמירה על הבריאות לפני הכל – לשמחתנו, אין מקום להשוות בכלל את הזמן הנדרש לשיזוף במקלחון (12 דקות) לעומת השיזוף בחשיפה ממושכת לשמש בחוף הים/בבריכה. ב’אליסאן’ תקבלו שיזוף ממוקד, קצר ויעיל באמצעות קרני יו.וי.איי מסוננות ע”י מגן המביא לשיזוף ללא סכנת כוויות. חשוב לא פחות – שמירה על היגיינה: ביקור במקלחון השיזוף ‘אליסאן’ מאפשר לכם להנות מהיגיינה מלאה מכיוון שעור הגוף אינו בא במגע עם חלקי המכונה, וגם..דילגתם באלגנטיות על החלק הזה בים, שבו אתם מתמלאים בחול בכל חלקי הגוף ובאבנים קטנטנות ומעצבנות. והדבר הכי הכי, שגם אם תבלו שעות בים, לא תגיעו אליו – שיזוף אחיד ומושלם: השיזוף במקלחון ‘אליסאן’ הוא מקלחון למשתמש אחד בכל פעם, כך שתוכלו להיכנס אליו עם בגד ים מינימלי ובפרטיות מלאה ומוחלטת, מה שמעניק לכם מראה שזוף ואחיד בכל חלקי הגוף ללא סימנים וללא מאמץ.

בקליניקה ‘שרון הסרת שיער’ ניתן לבקר במקלחון במסגרת ביקורים חד פעמיים או במסגרת מנוי סופר-משתלם: 15 ביקורים ב 300 שקלים. להשלמת חוויית השיזוף כמו שאתם אוהבים, תוכלו לרכוש קרם שיזוף (עם הצבע המועדף עליכם/גוון המבוקש) בדלפק הקבלה.

עוד מאמרים

דילוג לתוכן