הסרת שיער בלייזר בטכנולוגיה מתקדמת

ביום שבת, קפצתי לים עם המשפחה, אתם מתארים לעצמכם כמה עמוס היה שם, בכל זאת.. חוף פופולרי. תוך כדי טבילה מרעננת במים, נכנסו כמה נשים עם ביקיני ואי אפשר היה להתעלם מסימני הגילוח הצורמים בבית השחי שלהן (ושלא אדבר על המפשעות). הזדעזעתי והתבעסתי בשבילן, לגלח עם סכין זה כל כך אאוט! ומצד שני חשבתי, איזה מזל יש לי שגיליתי את הלייזר. פשוט, חיים קלים! אם גם אתם מאלה שעדיין מגלחים או עושים שעווה, הגיע הזמן לשנות תפיסה ולהבין, שהחיים הקלים שלכם – ממש מעבר לפינה, או לצורך העניין: בקליניקה שבכתובת: גן בנימין 3, אילת. אז בואו נתעמק ביתרונותיה המופלאים של שיטת הסרת שיער בלייזר. קבלו:

הסרת שיער בלייזר בטכנולוגיה מתקדמת

מדובר בטכנולוגיה סופר מדהימה, ובפרט כשמדובר במכשיר הסופראנו אייס פלטינום D3 לייזר, הגרסה המתקדמת ביותר בתחום, וזאת בזכות הגמישות שלו בהתאמת אורכי הגל לכל גוון עור, אופי צמיחת השיער ועובי השיער. איך זה קורה? הודות לשילוב של 3 אורכי גל שונים המובנים בתוך המכשיר, מתבצעת התאמה מקסימלית למטופל ובשילוב טכנולוגיית ה -™ ICE לקירור שטח פני העור, המונעת סיכון לכוויה של רקמת העור באזור הטיפול, כך שמדובר בטיפול בטוח ומותאם אישית לכל אחד ואחת.

מתי זה מתחיל לקרות?

תוצאות נראות כבר מהטיפול הראשון: כבר אחרי הפעם הראשונה תוכלו להבחין בדילול משמעותי של השיערות. כמות הטיפולים בדרך כלל אינה מוגבלת כאשר מדובר באזורים גדולים, כמה שתצטרכו – כך תקבלו ומטיפול לטיפול התוצאות נשמרות, זה הזמן להכין את מילות הפרידה לסכין הגילוח..

כמה זמן זה לוקח?

מדובר בטיפול מהיר ויעיל: קחו את המכשיר סופראנו אייס פלטינום D3 ושלבו אותו עם מטפלת מנוסה ומקצוענית וקבלו טיפול בין מספר שניות לאזור קטן למספר דקות בלבד לאזורים גדולים הטיפול נעשה במהירות וביעילות רבה, בהתאם לתוכנית מוקפדת המבטיחה עבודה שווה בכל אזור הטיפול.

זה נשמע כמו חלום?

אין כוויות, אין סימנים, אין כאבים, אין תופעות לוואי והתוצאה נשמרת לך. זה נשמע כמו קלישאה ויותר מדי טוב כדי להישמע אמיתי? תתחילו להתרגל, טיפולי הסרת שיער בלייזר הופכים אתכם לחלקים – ואת החלום שלכם, למציאות.

עוד מאמרים

‘אליסאן’ – או שחבל על הזמן..

כל אילתי ואילתית מכירים את השאלה: “תגידו, איך אתם חיים באילת עם החום הזה??” ואז כשאתם עונים.. השאלה הבאה היא: אז איך

דילוג לתוכן